Психологічна служба школи

На базі Піївської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів з 1 вересня 2010 року була введена нова посада - практичний психолог. Першою цю посаду займала Чемерис Людмила Анатолівна, яка згодом стала замісником директора по виховній роботі та учителем молодчих класів. 
З 1 вересня 2015 на посаду практичного психолога була призначена Мироненко Ірина Володимирівна. 
Закінчила у 2008 році Національний університет біоресурсів і природокористування України і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Соціальна педагогіка" та здобула кваліфікацію педагога соціального. 
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Девіз: "Стався до інших так, як хочеш,щоб ставлись до тебе". 
Професійне кредо: Менше бійся - більше надійся,
                                           менше ний - більше дихай,
                                          менше базікай - більше говори,
                                          менше ненавидь - більше люби, 
                                          і тоді усі блага - твої.  

Напрямки роботи:

· Підвищення рівня самосвідомості учнів, становлення моральних цінностей, підвищення рівня загальної культури.

· Соціальний-педагогічний супровід дітей пільгового контингенту.

· Профілактика адиктивної поведінки учнів школи на основі пропаганди здорового способу життя.

· Сприяння створенню в школі та в родинах учнів, педагогічних працівників здорового психологічного клімату.

· Профорієнтаційний супровід учнів;

· Психологічна підготовка до навчання у школі;

· Адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

· Організація роботи з “важкими” дітьми;

· Попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, та профілактика насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

· Методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

 - діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

- соціально-перетворювальна робота;

- профілактична (просвітницька) робота;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громадськістю.

Основні завдання психологічної служби на 2017 – 2018 н.р.:

- Створення позитивної психологічної атмосфери у стосунках між всіма суб’єктами навчально-виховної діяльності;

- Формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків;

- Сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;

- Забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально – виховного процесу на основі його психолого – педагогічного вивчення.


- Надання соціально-педагогічної і психологічної допомоги постраждалим в наслідок окупації Криму і Севастополя та бойових дій на Сході України;

- Робота з дітьми батьки яких беруть участь в антитерористичній операції та демобілізовані.

 

 

Календар подій

Особливості роботи з підлітками девіантної форми поведінки

Інформація щодо особливостей роботи з підлітками девіантної форми поведінки      Сьогодні наука під назвою "психологія девіантної поведінки” тільки починає формуватися. Ще не існує загальновживаного визначення та критеріїв девіантної поведінки з точки зору психології, тому...
Читати далі

Як допомогти підлітку професійно самовизначитись

Професійне визначення, з точки зору психології, тісно пов’язане із особистісним та життєвим самовизначенням. При здійсненні такого самовизначення потрібно спиратися на знання про власну особистість, на поради психологів, педагогів. Питання професійного визначення стає надзвичайно актуальним у...
Читати далі